Katalog putovanja
OPĆI I POSEBNI UVJETI TE UPUTE ZA TURISTIČKE ARANŽMANE Opći i posebni uvjeti kao i upute sastavni su dio svih aranžmanaTA Palma te su prilog katalogu i cjeniku. Putnik je prilikom potpisivanja Ugovora o putovanju upoznat s općim uvjetima i uputama i potpuno je suglasan sa njima! Također su sastavni dio ugovora odnosno vouchera, koji sklapaju TA Palma d.o.o (u nastavku Ta Palma), odnosnoodgovornaagencija iputnikkojiseprijavljujezaodređeniturističkiaranžman. OpćiuvjetivrijedesamozaturističkearanžmanekojeorganiziraTaPalma,osimukoliko je izričito navedeno da vrijede također i za prodaju aranžmana drugih organizatora. U slučaju,da jeuposebnimuvjetimaposlovanja iliupojedinomprogramu točkomopćih uvjeta i uputa određeno drugačije, vrijedi ono što je navedeno u programu. U slučaju telefonske prodaje, odnosno Internet prodaje, smatra se da je putnik primio odredbe Općih uvjeta poslovanja u trenutku, kada je telefonski odnosno putem Interneta naručio turistički aranžman. S odredbama Općih uvjeta i uputa, putnik se može upoznati na web stranici www.palma-travel.hr , gdje su posebno označeni i dostupni. Naručitelj odnosno putnik je svaka osoba koja je napravila važeću rezervaciju ili kupila i platila turistički aranžman ili druge uslugeTa Palma d.o.o te se na njega odnose Opći uvjeti i upute za turističke aranžmane. Za određene programe i kataloge, uz Opće uvjete vrijede i posebni uvjeti (objavljeni na web stranici i u katalozima). POSEBNI UVJETI ZATURISTIČKE ARANŽMANE Posebni uvjeti za turistički aranžman kojeg organizira TA Palma je sastavni dio općih uvjeta te suVam na raspolaganju u donjim rubrikama. PRIJAVE Putnik se može prijaviti za turistički aranžman u organizaciji Ta Palma, u bilo kojoj Palminoj poslovnici ili ovlaštenoj agenciji. Prilikom prijave,Ta Palma i putnik sklapaju ugovor, koji je ujedno i potvrda rezervacije i sadrži podatke o putnikovom turističkom aranžmanu ili se odnosi na program aranžmana, gdje su ti podaci navedeni. Prilikom prijave putnik je dužan navesti sve podatke i priložiti dokumente, koje zahtjeva program putovanja, te platiti akontaciju. U slučaju, da putnik prilikom prijave ne navede točne podatke, odgovoran je za sve troškove odnosno posljedice, nastale zbog netočnih podataka. Od nje je moguće odustatisamouskladusodredbamaootkazuputovanjanavedenihuOpćimuvjetima. Obvezujućom prijavom smatra se, osim pisane prijave ili potpisanog ugovora, svaka narudžba proslijeđena usmeno ili pismeno koja sadržava ime i prezime putnika i ostalih suputnika, broj kreditne kartice ili identifikaciju drugog platnog instrumenta, uplatu prijave ili njezina dijela, ili konkludentnu radnju koja potvrđuje da je putnik proslijedioobvezujućuprijavu iliprijavukojasadržavabilokojiodnavedenihpodataka. U slučaju, da putnik tijekom prijave ne naved točne podatke, odgovoran je za sve troškove, odnosno posljedice, nastale zbog nepravilnih podataka. Ukoliko u katalogu ne pronađete željenu destinaciju ili objekt, rado ćemo Vam posredovati rezervaciju po vašoj želji. Putnik prilikom prijave potpisuje ugovor o rezervaciji (prijavnicu). Na taj način sve, što je navedeno u tim uvjetima odnosno uvjetima odgovornog organizatora, postaje pravna obveza, kako za putnika tako i za organizatora, ukoliko odgovorni organizator takvu rezervaciju nakon provjere i potvrdi. Ukoliko se putnik odluči za rezervaciju s opcijom (po dogovoru ili ponudi) od strane organizatora, vrijede uvjeti za sklapanje ugovora, koji su označeni na opcijskom dokumentu. Opcija ne vrijedi i nije obvezujuća u slučaju više sile ili„ stop bookinga“ (stop prodaje). Posebni akcijski poklon bonovi i ponude, koje poklanja TA Palma, možete unovčiti samo pri kupnji novih aranžmana te se ne priznaju za već napravljene rezervacije. PLAĆANJE Danom plaćanja smatra se dan kada putnik izvrši uplatu na blagajni Ta Palma ili kod ovlaštene agencije, odnosno Ta Palma dobije doznaku na svoj transakcijski račun. Prilikom prijave putnik plaća akontaciju u iznosu od 30 % cijene aranžmana, odnosno, koliko je navedeno u programu putovanja i troškove rezervacije. Preostali dio putnik mora platiti najmanje 30 dan prije početka putovanja, odnosno onako kako je navedeno u programu. U slučaju, da preostali dio cijene aranžmana putnik ili ovlaštena agencija u kojoj je putnik napravio rezervaciju ne plati u predviđeno roku, smatra se da je otkazao putovanje i tada se upotrebljavaju odredbe o putnikovom otkazu aranžmana iz ovih općih uvjeta i uputa za turističke aranžmane. Pravovremeno i u ukupnom iznosu plaćeno putovanje jamči, po uvjetima, određenim u ovim općim uvjetima i uputama za turističke aranžmane, odnosno po uvjetima određenim u posebnim uvjetima poslovanja ili programa, sudjelovanje odnosno slobodno mjesto na pojedinačnom turističkom aranžmanu ili putovanju. Putnik je prilikom polaska dužan pokazati dokument o plaćenom aranžmanu (ugovor/voucher ili/i potvrdu o uplati);usuprotnom jemogućedaodgovornaosobanaputovanjuputnikaneprimina putovanje,odnosnoaranžman.Putnikmožeplaćatigotovinom ilidrugimpredviđenim sredstvom plaćanja. U skladu s uvjetima bezgotovinskog poslovanja financijskih institucija kod izvršenog bezgotovinskog plaćanja (kreditne kartice, Maestro, bankovnakartica...)turističkogaranžmana ilidrugePalmineusluge.TaPalmaniukom slučaju ne može isplatiti gotovinu u slučaju da je potrebno vratiti uplaćeni iznos, ali putnikmožezahtijevatipovratnovcaakonanjega imapravo.Kadazaputnikaturistički aranžman rezervira ovlaštena turistička agencija, sve odredbe iz ove točke vrijede i za ovlaštenu turističku agenciju. Mogućnost plaćanja na rate. Za više informacija javite se u naše poslovnice. Na našim prodajnimmjestimaćeVasupoznatisasvimmogućnostimaobročneotplate tećeVam po želji napraviti informativni izračun. CIJENE Cijene putovanja su određene programom i cjenikom putovanja ili ljetovanja, te vrijede od dana objave programa. Putnik je uz osnovnu cijenu turističkog aranžmana dužan platiti i sve doplate (avionske, lučke, sigurnosne pristojbe, vize, doplate za gorivo, itd.) koje se, ukoliko već nisu uračunata u osnovnu cijenu aranžmana, u ugovoru o putovanju zbrajaju zajedno s osnovnom cijenom aranžmana te mogućim neobaveznim doplatama u konačnu cijenu i tako na temelju ugovora o putovanju predstavljaju konačnu obvezu putnika. Ta Palma zadržava pravo za moguću promjenu cijene zbog promjene tečajne valute ili promjene tarifa prijevoznika, koje utječu na cijenu putovanja, u skladu sa zakonom, koji uređuje obveze i propise, a valjani su u Republici Sloveniji. Povećanje cijene se obračuna s jednakim postotkom, kao što je došlo do povećanja prethodno postojećih cijena, koje su bile uključene u kalkulaciju. O mogućim promjenama cijene putovanja Ta Palma putnika je dužna obavijestiti 20 dana prije polaska.Ta Palma može u programu odrediti, da putnik usluge, koje će biti pruženetijekomputovanja,platina licumjesta.UtomslučajuTaPalmanenastupakao organizator, niti kao posrednik, već kao informator. Svi reklamacijski zahtjevi se u tom slučaju, odnose na izvođača usluge na samoj destinaciji. Ta Palma u programu može navesti cijenu aranžmana, a pri tom dodati i da se cijena može povećati ukoliko se ne prijavi određeni broj putnika odnosno nastupe drugi precizno određeni uvjeti. Putnik se prijavljuje po optimalno-nižoj cijeni, ali je upoznat tesuglasansdoplatom razlike izmeđuoptimalnog iminimalnogsudjelovanja putnika. U slučaju, da se za putovanje odluči manji broj putnika, o promjeni uvjeta biti ćete obavješteni tjedan dana prije odlaska. Ugovorna strana putovanja ili putnik ima pravo raskinuti ugovor o organizaciji putovanja ako je poskupljenje veće od 10 %. U tom slučaju ima pravo na povrat uplaćenog iznosa bez prava na naknadu štete i na eventualne troškove vize, osiguranja, cijepljenja i slične troškove. Tako niti jedna odredba ne tvrdi, da će nastupiti uvjeti za povećanje cijene aranžmana i putnik ne može odstupiti od ugovora, ukoliko bi uvjeti za povećanje cijene nastupili. Mogući popusti i pogodnosti međusobno se isključuju i nikada se ne zbrajaju. Ukoliko je više mogućih popusta i/ili pogodnosti, putnik može izabrati onu koja mu najviše odgovara i za koju ispunjava uvjete. Svi popusti i pogodnosti međusobno se isključuju i ne zbrajaju. Ukoliko je predviđeno više popusta, putnik može u trenutku prijave izabrati popust koji mu najviše osgovara. Izračuni za zrakoplovne aranžmane odnose se na min. 25 putnika, za putovanja sa posebnim čarter zrakopovima za 140 putnika i za autobusne aranžmane, min. 45 putnika po autobusu, osim ako nije drugačije navedeno. Ta Palma može odrediti u programu da putnik plaća pojedine usluge isključivo na licu mjesta. U tom slučaju, Ta Palma se ne pojavljuje kao organizator, već kao posrednik i informatore. U ovom slučaju, podnositelj zahtjeva primjenjuje sve zahtjeve za pritužbu isključivo davatelju usluga na licu mjesta. Cijene doplata su informativne i podložne promjenama. POKLON BONOVI U Palminim poslovnicama možete naći i poklon bonove. Svi poklon bonovi, kuponi i drugi bonovi su važeći od datuma izdavanja, do datuma koji je naveden na bonu, odnosno kuponu. Ukoliko nije navedeno drukčije, poklon bonove i kupone do važećeg datuma možete unovčiti u Palminim poslovnicama za aranžmane, čiji organizator odmora i putovanja jeTA Palma. USLUGE UKLJUČENE U CIJENU ARANŽMANA Ukoliko u programu nije drugačije navedeno, u cijenu aranžmana su uračunate usluge prijevoza, hotela i druge usluge, navedene u programu putovanja, kao i organizacija putovanja, PDV. Ukoliko u programu nije drugačije navedeno, vrijede cijene pojedinačnog turističkog aranžmana po osobi, za smještaj u standardnim dvokrevetnim sobama, bez garancije pogleda, balkona itd. te nude samo osnovni smještaj.Ukolikopostojiželjazasmještajtriosobeu jednojsobi,putnikeupozoravamo, da je treći dodatni ležaj u sobi i nije uvijek ekvivalentan osnovnom ležaju, ali cijena putovanja ostaje ista. Putniku tako omogućavamo, da izbjegne doplatu za smještaj u jednokrevetnoj sobi. Prehrana, udobnost i ostala ponuda pod nadzorom su lokalnih turističkih organizatora. Standardi turističkih ponuda među izabranim destinacijama su različiti i ne mogu se uspoređivati. Prehrana je također prilagođena lokalnim navikama. Organizator uz sve navedeno ne odgovara za bilo kakvu usmenu ili pisanu informaciju, koju je putnik dobio na posredničkom prodajnom mjestu, isto tako ne odgovara za informacije, koje su kod pojedinih objekata napisane na Internet stranicama pojedinog objekta, jer su te informacije lokalnog karaktera i prosudbe. Podaciobežičnoj internetskojvezisupreuzetisaslužbenih internetskihstranicahotela na dan izdavanja kataloga. Organizator putovanja ne odgovara za spor ili ometani rad mreže u slučaju preopterećenja ili drugih poteškoća u sustavu. DODATNE USLUGE Dodatne usluge su sve usluge, koje u pravilu nisu uključene u cijenu aranžmana (fakultativni izleti u organizaciji lokalnih agencija, ulaznice, posebna prehrana itd.) ili suzanjihpremaprogramupredviđenedoplate(jednokrevetnasoba,vize,zrakoplovne pristojbe ..), zato ih putnik plaća posebno, osim ako u programu nije drugačije navedeno. U slučaju da su pri pojedinačnom aranžmanu raspisane dodatne usluge, putnik može izraziti želju za tim uslugama prilikom prijave i doplatiti ih osnovnoj cijeni aranžmana. Objavljene cijene dodatnih usluga vrijede samo u slučaju narudžbe i uplate tih usluga, prilikom narudžbe i uplate osnovnog aranžmana na prijavnom mjestu. Za vrijeme putovanja putnik može doplatiti posebne usluge vođi puta ili predstavniku Ta Palma odnosno predstavniku organizatora putovanja koji organizira putnikov turistički aranžman, na mjestu gdje se vrši usluga, u odgovarajućoj valuti i ako je za vrijeme putovanja određenu uslugu još moguće naručiti, po cijeni koja vrijedi na licu mjesta. Ta Palma može preporučiti u programu da putnik plaća usluge (fakultativni izleti, iznajmljivanje sportske opreme, iznajmljivanje vozila, itd.) koje će biti realizirane na licu mjesta. U ovom slučaju, Ta Palma se ne pojavljuje kao organizator, već kao posrednik i informator. Putnik plaća uslugu izravno davatelju usluga i odgovornom organizatoru na licu mjesta. U tom slučaju, podnositelj zahtjeva primjenjuje sve zahtjeve za pritužbu samo na pružatelja usluga ili davatelja usluga na licu mjesta. OTKAZ ILI PROMJENA PUTOVANJA OD STRANE PUTNIKA Putnik ima pravo otkazati putovanje u poslovnici, gdje je rezervacija izvršena, u pisanom obliku, inače se otkaz putovanja ne prihvaća. U slučaju da putnik otkaže ugovor o putovanju, Ta Palma ima pravo na naknadu troškova nastalih zbog otkazivanja putovanja. Visina naknade troškova ovisi o trenutku u kojem je putnik otkazao putovanje. Visina naknade troškova otkaza putovanja ovisi o vremenu do početka izvođenja usluga u kojem je putnik predložio otkaz putovanja odnosno otkazao putovanje: LJESTVICA OTKAZIVANJA gdje su Palma Travel d.o.o. i Palma d.o.o. glavni organizatori: Organizator od ukupne cijene aranžmana zadržava EUROPSKA PUTOVANJA AUTOBUSOM I ZRAKOPLOVOM: · do30danaprijedanapočetkausluge–20%cijenearanžmana,anajmanje200 kn, · 29 do 22 dana prije dana početka usluge – 40% cijene aranžmana, · 21 do 15 dana prije dana početka usluge – 60% cijene aranžmana, · 14 do 8 dana prije dana početka usluge – 80% cijene aranžmana, · 7 danaprijepočetkauslugeuključujući idanodlaska–100%cijenearanžmana, · nakon polaska odnosno nedolazak bez otkaza - 100% cijene aranžmana. VELIKE EUROPSKETURE (TRAJANJE OD 7 ILIVIŠE DANA): · 65dana ivišeprijedanapočetkausluge–fiksnanaknadašteteu iznosuod400 kn po osobi, · 64 do 46 dana prije dana početka usluge – 30% cijene aranžmana, · 45 do 32 dana prije dana početka usluge – 40% cijene aranžmana, · 31danprijepočetkauslugeuključujući idanodlaska–100%cijenearanžmana, · nakon polaska odnosno nedolazak bez otkaza - 100% cijene aranžmana. DALEKA PUTOVANJA: · do45danaprijedanapočetkausluge–30%cijenearanžmana,anajmanje200 kn, · 44 do 15 dana prije dana početka usluge – 80% cijene aranžmana, · 14 dana prije početka usluge uključujući i dan odlaska – 100% cijene aranžmana, · nakon polaska odnosno nedolazak bez otkaza - 100% cijene aranžmana. PUTOVANJA IZ KATALOGA MEDITERAN: · do 30 dana prije dana početka usluge – 10% cijene aranžmana, · 29 do 22 dana prije dana početka usluge – 30% cijene aranžmana, · 21 do 15 dana prije dana početka usluge – 40% cijene aranžmana, · 14 do 8 dana prije dana početka usluge – 60% cijene aranžmana, · 7 danaprijepočetkauslugeuključujući idanodlaska–100%cijenearanžmana, · nakon polaska odnosno nedolazak bez otkaza - 100% cijene aranžmana. JADRAN,WELLNES: · do 30 dana prije dana početka usluge – 10% cijene aranžmana, · 29 do 22 dana prije dana početka usluge – 30% cijene aranžmana, · 21 do 15 dana prije dana početka usluge – 40% cijene aranžmana, · 14 do 8 dana prije dana početka usluge – 80% cijene aranžmana, · 7 danaprijepočetkauslugeuključujući idanodlaska–100%cijenearanžmana. SKIJANJE: · do 30 dana prije dana početka usluge – 25% cijene aranžmana, · 29 do 15 dana prije dana početka usluge – 80% cijene aranžmana, · 14 dana prije početka usluge uključujući i dan odlaska – 100% cijene aranžmana. Otkazni uvjeti naznačeni u ovim Općim uvjetima ne primjenjuju se za trošak izabranih zrakoplovnih karata te za usluge kupljene preko rezervacijskih sustava s posebnim uvjetima kao što su: hoteli, najam automobila, transferi, razne ulaznice, trajektni prijevozi, vize... Za svaku takvu uslugu trošak otkazivanja može biti i 100% na dan kupnje. Posebni uvjeti su u pravilu navedeni za vrijeme prijave ili za vrijeme potvrde ponude (na ugovoru), zato se u slučaju putnikovog otkazivanja FIT aranžmana te usluge se obračunavaju odvojeno od klasične ljestvice gore navedenih troškova otkazivanja.Takvi posebni uvjeti su većinom određeni kada se kupuje usluga po niskoj ili sniženoj cijeni sa rezervacijskih sustava za gore navedene usluge i ne dopuštaju promjene ili otkazivanja. Prilikom otkaza putovanja putnik mora potpisati izjavu o otkazu koji će mu na potpis pružiti prodavatelj. Ako putnik odbije potpisati izjavu o otkazu, smatrat će se da putovanje putnik nije otkazao. Ako se putnik ne pojavi ili otkaže ugovor o putovanju na dan početka putovanja ili čak nakon njegova početka, Palma Travel d.o.o. odnosno drugi organizator teretit će putnika za cjelokupnu vrijednost aranžmana. U slučaju da Palma Travel d.o.o. nije organizator turističkog aranžmana, prilikom određivanja visine troškova zbog otkaza putovanja vrijede uvjeti glavnog organizatora koje je korisnik turističkog aranžmana dužan zatražiti na prodajnommjestu. Potpisom Ugovora o putovanju korisnik je suglasan sa Općim uvjetima organizatora turističkog aranžmana. Ljestvica otkazivanja za apartmane, vile i svjetionike ponuđača ADRIAGATE : Sve države i mjesta iz ponude privatnih apartmana: · do 30 dana prije dana početka usluge – 15% cijene aranžmana, · 29 do 15 dana prije dana početka usluge – 50% cijene aranžmana, · 14 do 8 dana prije dana početka usluge – 80% cijene aranžmana, · 7danaprijepočetkauslugeuključujući idandolaska–100%cijenearanžmana. Sve države i mjesta iz ponude smještaja u vilama: · do 56 dana prije dana početka usluge – 30% cijene aranžmana, · 56 do 43 dana prije dana početka usluge – 50% cijene aranžmana, · 42 do 29 dana prije dana početka usluge – 65% cijene aranžmana, · 28 do 16 dana prije dana početka usluge – 90% cijene aranžmana, · 15 dana prije početka usluge – 100% cijene aranžmana. · nedolazak bez otkaza - 100% cijene aranžmana. Sve države i mjesta iz ponude smještaja u svjetionicima: · do 45 dana dana prije početka usluge – 10% cijene aranžmana · 44 do 17 dana dana prije početka usluge – 50% cijene aranžmana · 16 dana prije početka usluge uključujući i dan dolaska – 100% cijene aranžmana. LJESTVICA OTKAZIVANJA ZA KRSTARENJA: GRUPNI POLASCI (vrijedi za raspisane grupne polaske): · do90danaprijedanapočetkausluge–fiksnanaknadašteteu iznosuod790kn po osobi (za Holland America 20% cijene aranžmana), · 89 do 60 dana prije dana početka usluge - 30% cijene aranžmana, · 59 do 45 dana prije dana početka usluge - 50% cijene aranžmana, · 44 do 20 dana prije dana početka usluge - 75% cijene aranžmana, · 19 dana prije početka usluge uključujući i dan odlaska - 100% cijene aranžmana. INDIVIDUALNI POLASCI Ljestvica troškova otkaza za brodsku kompaniju Costa Crociere: Basic ponude: · do 45 dana prije dana početka usluge - 25% cijene aranžmana, · 44 do 30 dana prije dana početka usluge - 50% cijene aranžmana, · 29 do 16 dana prije dana početka usluge - 75% cijene aranžmana, · 15 dana prije početka usluge uključujući i dan odlaska - 100% cijene aranžmana. Comfort i Deluxe ponude: · do45danaprijedanapočetkausluge–fiksnanaknadašteteu iznosuod390kn po osobi, · 44 do 30 dana prije dana početka usluge - 25% cijene aranžmana, · 29 do 15 dana prije dana početka usluge - 50% cijene aranžmana, · 14 do 5 dana prije dana početka usluge - 75% cijene aranžmana, · 4danaprijepočetkauslugeuključujući idanodlaska -100%cijenearanžmana. Krstarenja oko svijeta i njegovi dijelovi: · 90 do 60 dana prije dana početka usluge - 25% cijene aranžmana, · 59 do 15 dana prije dana početka usluge - 50% cijene aranžmana, · 14 do 10 dana prije dana početka usluge - 75% cijene aranžmana, · 9danaprijepočetkauslugeuključujući idanodlaska -100%cijenearanžmana. „Last minute deal“ ponude krstarenja: · 100% troškovi otkazivanja od dana rezervacije do dana početka usluge Ljestvica troškova otkazivanja za brodsku kompaniju MSC: Krstarenja koja traju 16 dana ili manje: · do 60 dana prije dana početka usluge - fiksna naknada štete u iznosu od 390 kn po osobi, · 59 do 30 dana prije dana početka usluge - 25% cijene aranžmana, 150
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Nzk3MTQz