Katalog putovanja

mjesta (a-la-carte ili restorannazahtjev,baroviudiskotekamaovisnoosatu,određeni programom usluge), wellness usluge, razne sportske aktivnosti, ...). Sve uključene usluge poslužuju se u plastičnim posudama (posebno obrađene plastike, koje se također mogu prati), sva flaširana pića, svježe iscijeđeni sokovi i uvezena alkoholna pića uz nadoplatu. Pića i grickalice u mini barovima/hladnjacima; sve usluge uključene su u program usluga. Ljubazno vas molimo da se pridržavate hotelskih pravila te također sami bilježite potrošnju mini bara, a račun se namiruje posljednjeg dana prije polaska. Kuhinjske niše namještene su u svim zgradama (studiji, apartmani i sobe s kuhinjskim nišama) vrlo skromno, pogodna za pripremu manjih obroka. U većini slučajeva, kupaonice su opremljene samo sa osnovnom opremom, a neke imaju tuš zavjese za tuširanje ili podnice protiv klizanja; ponekad, umjesto kade ili tuša, nalazi se samo zidani prostor s odvodom ili samo odvod (ponekad u Egiptu, Tunisu, Grčkoj), pa kad se koristi tuš, kupaonica postaje potpuno mokra. Pazite da se ne poskliznete. Klima uređaji; u većini slučajeva, ako nije drugačije navedeno, sobe su opremljene klima-uređajima koji su centralno vođeni od strane hotelske kuće i obično rade samo nekoliko sati dnevno u visokoj sezoni. U slučaju nestanka struje, normalan rad je poremećen jer žele pomoći s agregatima koji ne jamče rad klima uređaja. Noviji hoteli imaju poboljšani sustav ugradnje klima uređaja pomoću tipki, ali važno je da sva vrata iprozoribuduzatvoreni, inačeklimaneće raditi.Kadasesobauzimauvećinislučajeva, klima ne radi, potrebno ih je prvo provjetriti i ohladiti. Naravno, rad klima uređaja je uglavnom povezan s bukom, a uređaji nisu svugdje najnoviji. TV prijemnici; kvaliteta prijema ovisi o mjestu položaju hotela i smještaja sobe. Izbor programa također je često ograničen na nekoliko lokalnih postaja; izbor se razlikuje od hotela do hotela. Pravila oblačenja; osobito u hotelima više kategorije (većina hotela 4 * i 5 *); u restoranima i društvenim prostorima za muškarce preporučujemo duge hlače i primjerenu odjeću za žene. Fotografijama u katalogu i informacijama na web stranicama; posvećujemo posebnu pažnju. Željeli bi vas upozoriti da su sve fotografije simbolične, a prikaz (kao što su sobe) ne znači da ćete biti smješteni u istoj sobi kao što vidite u katalogu. Osnovna cijena uključuje standardne sobe ili sobe kategorije koje su definirane u cjeniku. U vremenu od objavljivanja kataloga do trenutka vašeg odmora, može doći do renoviranja nadogradnje, zbog čega fotografije u katalogu ne odgovaraju trenutnoj situaciji. Također, agencija nije odgovorna za informacije koje se nalaze na web stranicama pojedinačnih hotela i koje su lokalnog karaktera. Suncobrani i ležaljke; u velikoj većini slučajeva u Egiptu, Tunisu i Turskoj, suncobrani i ležaljke pored bazena su besplatni, u većini slučajeva i na hotelskim plažama (svaki opis hotela sadrži informacije što je uključeno). U Grčkoj i Sjevernom Cipru, suncobrani i ležaljke su gotovo uvijek na raspolaganju, dok su u hotelskim bazenima s rijetkim iznimkama bez dodatnih troškova, ali svugdje je ograničeno. Međutim, treba napomenuti da broj suncobrana i ležaljki nije isti kao i kapacitet kreveta u hotelu. Pogotovo u visokoj sezoni kada nisu uvijek dovoljni. Ručnici za kupanje; u nekim hotelima dobit ćete posebnu karticu za preuzimanje ručnika prilikom prijave. Molimo Vas da ne izgubite karticu jer je potrebno platiti gubitak kartice. Udaljenostodplaže idrugihsadržaja;podaciukatalogusu informativni ipredstavljaju samo približno procjenu udaljenosti od plaže ili udaljenost od mora, šetnje ili vožnje mogu biti dulje. Također se može dogoditi da je u istom hotelskom kompleksu udaljenost različita;uslučajuhotelanaplaži,superiorsobesunajbližeplaži,auslučaju udaljenihhotelanajbližesuglavnojzgradi,bazenu,restoranima itd.Trebanapomenuti da sobe ponekad mogu biti daleko od plaže, recepcije, restorana itd. zbog veličine određenih hotelskih naselja. Bazeni; u vodu u bazenima iz higijenskih razloga dodaje se klor. Preporučamo da se gosti s osjetljivom kožom savjetuju sa svojim liječnikom prije korištenja bazena. Voda se u bazenima redovito mijenja, ali je kvaliteta vode u svakom slučaju lošija prilikom masovnog korištenja. U vrijeme promjene vode i čišćenja bazena, bazen se ne može koristiti. Vrijeme korištenja bazena možete dobiti je na recepciji hotela. Korištenje bazena dopušteno je prema pravilima i na vlastitu odgovornost. Djeca uvijek mogu biti u bazenu samo uz pratnju odrasle osobe, kontrole roditelja. Određeni hoteli nude grijane bazene (svaki opis hotela posebno je označen). O tome da li je u bazenima grijana voda i kolika je temperatura je ono što hotelski vlasnici sami odlučuju. Napojnice; su skoro svugdje nepisano pravilo te ćete time usrećiti osoblje. Ako ste zadovoljni uslugom, obično ćete dodati 5 do 10% iznosa koji se naplaćuje; to vrijedi za restorane, pubove, vozače autobusa, lokalne vodiče itd. Posebice se očekuju napojnice u arapskom svijetu, jer su oni često jedini konkretniji izvor prihoda. ISKLJUČENJE ODGOVORNOSTI ORGANIZATORA Palma Travel d.o.o. zadržava pravo izmjene dana, sata i smjera polaska, bez obveze naknade štete Putniku, ukoliko je do takve promjene programa došlo iz opravdanih razloga, na koje Palma Travel d.o.o. nije mogao utjecati niti predvidjeti. Palma Travel d.o.o. zadržava pravo smještaja Putnika u objekt različito imenovan od objekta u programu iliponudi, iste ilivišekategorijenavlastiti trošak,zbogpromjenanasamom odredištu izvan njegove krivnje ( npr. prebukiranost hotela ), bez obveze naknade štete putniku. Palma Travel d.o.o. isključuje svaku odgovornost u slučaju promjena i neizvršenja usluga prouzročenih nastupom izvanrednih okolnosti koje se nisu mogle predvidjeti, izbjeći iliotkloniti.PalmaTraveld.o.o.nepreuzimaodgovornostzbogštete nastale izmjenom programa uslijed izmjene vremena polaska i dolaska prijevoznih sredstava i kašnjenja zbog odlaganja odlaska. PalmaTravel d.o.o. ne isplaćuje nikakve odštete ili naknade za usluge koje nisu bile iskorištene krivnjom Putnika. Ako je Ugovaratelj sklopio Ugovor kao «Last minute» ( putovanje u posljednjem trenutku) ili po «Fortuna sistemu» ( uplate za hotel niže kategorije, a koristi se hotel više kategorije ukoliko imamjesta), tadaPutnikprihvaćasve rizike takvogputovanja.Takvaputovanja sadrže u sebi neizvjesne činjenice na koje organizator putovanja ne može utjecati, a putnik je prvenstveno zbog povoljnije cijene prihvatio putovanje, pa zbog toga nema pravo prigovora prema PalmaTravel d.o.o. DODATNITROŠKOVI U nekim odredištima u većini hotela, dodatni napici (uključujući polupansionska pića) ne moraju se odmah podmiriti. Možete potpisati račun, dodati broj svoje sobe i vaše ime velikim slovima. Iznos ukupnog iznosa možete podmiriti na kraju vašeg odmora. Način plaćanja: gotovina (EUR, USD, EGP, TND, TRY). Ne prihvaćaju putne čekove ili kreditnekarticeusvimhotelima.Osimtoga,naplatitćevamse iporez.Više informacija saznajte na recepciji u hotelu. PROMJENE REZERVACIJA I PRODUŽENJE BORAVKA U tom slučaju, molimo Vas da se obratite našem predstavniku sa Vašim željama, mi ćemo pokušati zadovoljiti Vaše želje, naravno, dokle god će to omogućiti raspoloživa mjesta u zrakoplovu i smještajni kapaciteti. Naravno, treba uzeti u obzir mogućnost pojave dodatnih troškova (troškovi transfera, troškovi otkazivanja u izvorno rezerviranom objektu, nadoplate za drugi hotel, cijenu izmjena itd.). Dodatni troškovi moraju biti podmireni kod predstavnika na licu mjesta prije promjene ili preseljenja u drugi objekt. Ako želite otkazati svoj boravak prijevremeno ili ako želite otkazati ostatak odmora, nećete moći vratiti neiskorištene usluge. PUTNI DOKUMENTI IVIZE Putnik koji se prijavljuje za putovanje u inozemstvo, mora imati važeći putni list ili drugu važeću odgovarajuću ispravu s kojim može ući u pojedinu zemlju. U slučaju da pojedine države uvjetuju ulazak u državu određenom vremenskom ispravnošću putne isprave prije isteka valjanosti na dan ulaska, putnik je o tim odredbama dužan sam voditi računa. Ta Palma za moguće neugodnosti ili prisilni prekid putovanja putnika ne odgovara. Putnik je dužan prije putovanja, odnosno do roka, koji je naveden u programu, ishoditi vize za države u koje putuje i cijepiti se ukoliko države u koje putuje to zahtijevaju. Ukoliko putnik te obveze ne ispuni,TA Palma postupa po odredbama o putnikovom otkazu putovanja. U slučaju da je Ta Palma zadužena za pribavljanje vize putniku, Ta Palma ne jamči uspješnost dobivanja iste. Ta Palma putniku neće vratiti troškove pribavljanja vize. Ta Palma ne jamči za točnost informacija dobivenih od nadležnih veleposlanstava. U slučajuodbijanjaulaskaudržavu ilidrugihograničenja,sve troškovesnosisamputnik. Posredovanje Ta Palme pri dobivanju vize nije uračunato u cijenu putovanja, nego se plaća posebno. Ako putnik Ta Palmi nije dostavio potrebne isprave za izdavanje vize u roku određenom u programu ili ponudi, smatra se da će se sam pobrinuti za pribavljanje vize. Kada dijete do 15 god starosti putuje u inozemstvo ili iz inozemstva bez pratnje zakonskog zastupnika, treba pored putovnice imati i dozvolu zakonskog zastupnika. Obrazac dozvole je propisanog oblika, koji se dobije na upravnoj jedinici, koja ga i potvrdi, isto tako ga može potvrditi i tijelo Republike Hrvatske u inozemstvu, koji ima ovlasti za obavljanje konzularnih poslova. Zbog zahtjeva međunarodnog putničkog prometa (zrakoplovni, brodski, autobusni...) putnik je prilikom prijave dužan dati sve potrebne podatke o svim suputnicima putovanja ili ljetovanja koje prijavljuje. Podaci moraju u cijelosti biti usklađeni s podacima u službenim ispravama koje su putnici na putovanju dužni, u skladu s propisima prelaska državne granice i odgovarajućim stranim zakonskim odredbama, imati sa sobom. U slučaju da pogrešni podaci prouzrokuju kašnjenje, dodatne troškove ili prekid putovanja, za sve nastale troškove ostalim putnicima odgovara sam putnik. Putnik je dužan poštovati kućni red u ugostiteljskim ili hotelskim objektima te dobronamjerno surađivati s predstavnikom organizatora i izvođačem usluge. Ako putnik ne poštuje svoje obveze, odgovara organizatoru za prouzročenu štetu. Organizator ne snosi nikakvu odgovornost za štetu koju bi putnik mogao pretrpjeti u takvom slučaju. Tijekom putovanja putnik je dužan ponašati se na način koji ne ugrožava živote ili zdravlje svojih suputnika i ne ugrožava sam tijek putovanja. U slučaju da se putnik ponaša suprotno ovoj odredbi, predstavnik organizatora ima ga pravo isključiti iz daljnjeg putovanja bez povrata bilo kakvih troškova osim uplata koje se plaćaju na licu mjesta. POGREŠKE U KATALOGU I CJENIKU Zaista se trudimo kako bi ih bilo što manje i da bi sve cijene, informacije i opisi bili pravilni. Zbog velikog opsega informacija mogu nastati pogreške za što se iskreno ispričavamo. Kada se pogreška otkrije, o tome obavijestimo sva naša prodajna mjesta i pravilne podatke ponovno objavimo na našoj web stranici, koja je vidno aktualna i opremljena sa svim novim informacijama. Ljubazno Vas molimo, da sve podatke provjeravate na www.palma-travel.hr , a ukoliko Vam web stranica nije dostupna s veseljem ćemo program posredovati na vašu kućnu adresu ili preko elektronske pošte. Kada je pogreška ispravljena na web stranici, s time prestaje važiti informacija u katalogu. UVJETI REZERVACIJE I KUPNJE KARATA U ZRAČNOM PRIJEVOZU PUTNIKA PalmaTraveld.o.o.neposjedujevlastitezrakoplove ineobavljazračniprijevozputnika i robe, već u prodaji avio karata djeluje isključivo kao prodajni agent zrakoplovnih prijevoznika od kojih ima ovlaštenje temeljem IATA licence sukladno pravilima i uvjetima IATA-e i svakog pojedinog zrakoplovnog prijevoznika. REZERVACIJA LETOVA Prilikom izrade rezervacije za letove Putnik je dužan dati točno ime, prezime i spol svakog Putnika onako kako su navedeni na identifikacijskom putnom dokumentu koji će putnici i koristiti za to putovanje. Unatoč velikoj pažnji, prilikom izrade rezervacije, zbog pogreške u razmijeni informacija, moguće su greške u imenu, prezimenu, spolu, datumima, vremenima, letovima, polazištu i odredištu. Putnik je primljenu potvrdu o izvršenoj rezervaciji dužan provjeriti i bez odgađanja obavijestiti Palma Travel d.o.o. o eventualnim greškama u imenu, prezimenu, spolu, datumima, vremenima, letovima, polazištu iodredištukakobiseštoprije izvršio ispravak.UkolikoPutniknakonprimitka rezervacije/ponude, a prije potvrde kupnje ne obavijesti Palma Travel d.o.o. o grešci u imenu, prezimenu, spolu, datumima, vremenima, letovima, polazištu i odredištu smatrat će se da su sve navedene informacije točne. Ukoliko u rezervaciji/ponudi nije drugačije naznačeno, rezervacija vrijedi 24 sata od trenutka rezervacije nakon čega se, ukoliko Putnik ne potvrdi, tj. izvrši kupnju karte, automatski otkazuje. Zrakoplovni prijevoznik može u bilo kojem trenutku promijeniti i/ili ukinuti trenutno važeće tarife bez prethodne najave, što može dovesti do promjene u cijeni od trenutka izrade rezervacije/ponude do trenutka potvrde/kupnje karte. Primjenjuje se važeća tarifa u trenutku izdavanja karte. ZRAKOPLOVNA KARTA / E-KARTA Nakon potvrde rezervacije od strane Putnika, Palma Travel d.o.o. kao prodajni agent zrakoplovnih prijevoznika, u ime prijevoznika, izdaje Putniku elektroničku potvrdu o kupnji karte (elektroničku kartu, e-kartu, eticket, etix) koja sadrži ime, prezime, spol i slijedni popis svih letova na kojima je izvršena rezervacija prijevoza s datumima putovanja, polazištima i odredištima kao i broj rezervacije pod kojim prijevoznik vodi rezervaciju u svojem rezervacijskom sustavu. Nakon kupnje/potvrde kupnje, tj. izdavanja e-karte, nije moguća naknadna promjena bilo kojeg elementa karte. Jednom izdana avio karta predstavlja ugovor o prijevozu između zrakoplovnog prijevoznika i Putnika. Karta, kao ugovor o prijevozu, glasi na ime i prezime Putnika i nije prenosiva na drugu osobu. UKRCAJNA PROPUSNICA / BOARDING PASS Prije ukrcaja u zrakoplov Putnik mora samostalno obaviti prijavu za let na jedan od načina koji nudi zrakoplovni prijevoznik koji je izdao kartu (npr. na šalteru za prijavu u zračnoj luci, na web stranici prijevoznika, na samoposlužnom automatu, itd.). Zrakoplovni prijevoznik može za pojedine načine prijave za let naplatiti naknadu. Nakon izvršeneprijaveza let,prijevoznikPutniku izdajeukrcajnupropusnicu(boarding pass) u papirnatom i/ili elektroničkom obliku i to za svaki let posebno, a koja služi za ulazak u zrakoplov i kao prtljažni list ukoliko se na prijevoz predaje prtljaga. U slučaju papirnatih ukrcajnih propusnica, zrakoplovni prijevoznik može odbiti ukrcaj Putniku kojinemožepredočitioriginalnupapirnatuukrcajnupropusnicu,ukoliko je ista izdana, na ulazu u zrakoplov. Zrakoplovni prijevoznik nije dužan ispuniti ugovornu obvezu prijevoza ukoliko je ime i prezime Putnika različito na elektroničkoj karti/ukrcajnoj propusnici i na osobnom putnom dokumentu kojeg Putnik predočuje kod prijave na prijevoz i/ili prilikom ukrcaja u zrakoplov. Uvjeti zračnog prijevoza Putnika i prtljage definirani su od strane zračnog prijevoznika te ih se Putnik dužan pridržavati. POSEBNI UVJETI REZERVACIJE I PLAĆANJA AVIO KARTE TE NAKNADA ZA IZDAVANJE AVIO KARTE Za plaćanje avio karata vrijede posebni rokovi i uvjeti plaćanja. Ukoliko u rezervaciji/ ponudi nije drugačije naznačeno, rezervacija vrijedi 24 sata od trenutka rezervacije. Ukoliko Putnik vrši kupnju karte uplatom na transakcijski račun Palma Travel d.o.o., a otvoren u Privredna banka Zagreb d.d., dužan je voditi računa o NKS terminskom planu izvršenja transakcija financijske institucije iz koje zadaje nalog za plaćanje, kako bi bio siguran da Palma Travel d.o.o. može prije isteka roka do kojeg je rezervacija važećaevidentiratiuplaćenasredstvanasvojem transakcijskom računuuRBA.Ukoliko Palma Travel d.o.o. do navedenog roka ne evidentira uplaćena sredstva na svojem transakcijskom računu u PBZ, Palma Travel d.o.o. ne snosi odgovornost za otkaz rezervacije od strane zrakoplovnog prijevoznika. Niti prijevoznik niti Palma Travel d.o.o.nemogugarantirati raspoloživost letovanitidaćena istim letovimabitimoguća ponovna rezervacija mjesta po istoj cijeni te se Putnik u tom slučaju može odlučiti na izradu nove rezervacije po tada dostupnim cijenama, te izvršiti doplatu do nove raspoložive cijene karte unutar novog roka kojeg odredi prijevoznik ili na odustajanje od kupnje i povrat prethodno uplaćenih sredstava nakon što ista budu evidentirana na računu PalmaTravel d.o.o.a, a bez kupnje karte. Zrakoplovni prijevoznik zadržava pravo otkaza rezervacije i/ili već kupljene karte bez prethodne obavijesti, za što PalmaTravel d.o.o. ne preuzima odgovornost. Povrat agencijske naknade za izdavanje karte (TSC) nije moguć. OTKAZIVANJE I PROMJENE Otkazivanje i/ilipromjene izvršeneodstranezrakoplovnihprijevoznikabezsuglasnosti Putnika Zrakoplovni prijevoznici, uslijed određenih okolnosti, zadržavaju pravo promjene rasporeda leta što uključuje mijenjanje vremena polijetanja i slijetanja, kao i otkazivanja letova bez prethodne obavijesti. Elektronička karta je ugovor između zrakoplovnih prijevoznika i Putnika pri čemu Palma Travel d.o.o. djeluje tek kao prodajni agent zrakoplovnih prijevoznika i nije odgovoran za promjene/otkaze izvršene na rezervaciji/e-karti od strane samih zrakoplovnih prijevoznika. OTKAZIVANJE I/ILI PROMJENE KOJE ZAHTIJEVA PUTNIK Otkazivanje i promjene (npr. letova, polazišta i/ili odredišta) podložne su uvjetima tarife kupljene avio karte. Ukoliko Palma Travel d.o.o. u ponudi/rezervaciji nije drugačije naznačio, u slučaju otkaza od strane Putnika avio karta ne dozvoljava povrat tarife, ne dozvoljava povrat neiskorištenih zrakoplovnih i/ili pristojbi zračnih luka, ne dozvoljava promjene letova uključujući i promjene zračne luke polaska i/ili odredišta. Sve mogućnosti promjene jednom izdane karte podložne su uvjetima tarife po kojima je karta izdana, uključujući mogućnost povrata nakon kupnje (tarife i/ili pristojbi), mogućnosti promjene letova, polazišta i/ili odredišta, kao i visinu naknade za promjenu/otkaz ukoliko je ista tarifno dozvoljena. Kod tarifa koje dozvoljavaju promjenu letova uz plaćanje dodatne naknade, potrebno je osim naknade platiti i razliku od već plaćene tarife do one koja je u trenutku promjene raspoloživa na novim letovima, ako na originalno kupljenoj tarifi više nema mjesta. Ukoliko se otkazuje putovanje, a prema uvjetima tarife avio karte Putnik ima pravo na povrat sredstava, sredstva će po odobrenju zrakoplovnog prijevoznika biti vraćena Putniku (najčešće u roku do 2 mjeseca od dana otkaza) na isti način kako je karta kupljena. Otkaz putovanja je potrebno dostaviti u pismenom obliku putem elektroničke pošte na adresu: booking@palma-travel.hr ili poštom na adresu: Palma Travel d.o.o. d.o.o. – poslovnica Zagreb, Praška 9, 10000 Zagreb, odnosno osobno dolaskom u poslovnicu te uručenjem pismenog otkaza djelatniku odjela avio karata agencije Palma Travel d.o.o..Ukolikokartanijeotkazanaunutar rokakojegdefinirazrakoplovniprijevoznik,a Putnik se ne pojavi na letu, smatrat će se da je No-show putnik. NO-SHOW U slučaju da Putnik nije na vrijeme izvršio prijavu za let i/ili se nije pojavio na izlazu za ukrcaj u zrakoplov, smatra se No-show putnikom. Zrakoplovni prijevoznik će automatski otkazati sve daljnje letove u avio karti koji se ne mogu koristiti. Putnik, ovisno o tarifi, u pravilu nema pravo niti na povrat sredstava niti pravo na promjenu karte za neki drugi let. SLIJED KUPONA ZA LET I NJIHOVA UPOTREBA Putniku se tijekom izdavanja karte za svaki rezervirani let izdaje zaseban e-kupon u elektroničkoj karti. Karta koju je Putnik kupio valjana je za prijevoz od mjesta polijetanja, preko navedenih mjesta međuslijetanja ili transfernih mjesta, do mjesta slijetanja navedenih na potvrdi kupnje/e-karti. Cijena kupljene karte izračunata je prema tarifi zrakoplovnih prijevoznika na temelju cijelog putovanja naznačenog na karti.Promjena ruteputovanjadovodi idopromjenetarife,atime icijenekarte.Putnik prilikom potvrde/kupnje karte prihvaća i obaveznost slijednog korištenja letova kako su navedeni u e-karti (npr. nije moguće ne-koristiti odlazni let, a onda ipak koristiti povratni let). Kod pokušaja korištenja letova mimo redoslijeda navedenih u karti, svi daljnji letovi biti će otkazani, a Putnik gubi mogućnost njihovog korištenje, kao i pravo na povrat neiskorištenog dijela karte. Prijevoznik može u takvom slučaju zahtijevati reobračun tarife prema stvarnom redoslijedu korištenja letova, što može rezultirati višom tarifom koju nadoknađuje Putnik. REKLAMACIJEUSLUČAJUODBIJENOGUKRCAJA,KAŠNJENJA I/ILIOTKAZIVANJA LETA OD STRANE ZRAKOPLOVNIH PRIJEVOZNIKA Ako Putnik ima reklamaciju zbog odbijenog ukrcaja, kašnjenja i/ili otkazivanja leta ili neke druge nepravilnosti vezane za prijevoz (npr. prtljage), Putnik je dužan zahtjev za odštetu uputiti direktno zrakoplovnom prijevozniku koji je uzrokovao nepravilnost. Palma Travel d.o.o. se nalazi u ulozi prodajnog agenta i nije ovlašten u ime zrakoplovnog prijevoznika rješavati reklamacije. Zrakoplovni prijevoznik sve zahtjeve dobivene od agenta, vezane za pritužbe putnika, ne smatra valjanima. Zagreb, 25.02.2019. 155

RkJQdWJsaXNoZXIy Nzk3MTQz