ŠTO JE POTREBNO UVAŽITI NA PUTOVANJIMA: ZEMLJE ZA ODMOR I PUTOVANJE
Saznajte više o zemlji u koju putujete (putni dokumenti, viza, cijepljenje, sigurnosni uvjeti) i poštujte vjersku i kulturnu tradiciju, običaje, navike, standarde i zakone, koji vrijede na destinaciji. Budite spremni te sve značajke uzmite u obzir i na razmatranje. Nemojte da Vas iznenadi drugačiji ritam života, čistoća i točnost, u različitim zemljama se drugačije vrednuju nego kod nas. Prihvatite svaku zemlju i ljude sa svim pozitivnim i negativnim osobinama te ćete tako lakše moći uživati. Čak prihvaćanje različitosti može biti jedinstven izazov. Ako putnik svojim ponašanjem i nastupom krši zakone i propise zemlje u kojoj se nalazi, zadržavamo pravo, da putnika s putovanja uklonimo o njegovom trošku. Dužan je pokriti sve novonastale troškove i nema pravo tražiti povrat troškova za neiskorišten dio putovanja odnosno plaćeni aranžman.
ZAŠTITA LJUDI I KULTURE
Putovati znači upoznavati strane kulture, običaje i tradiciju. Poštujte kulturu i ljude, u javnosti se oblačite tako da ne vrijeđate vjerske osjećaje domaćina. Tražite dopuštenje ukoliko želite fotografirati ljude i ne zaboravite, u zemlji ste gosti i ako Vam nešto ne odgovara, riješite to na primjeren i kulturan način. Ne zaboravite da će ljubaznost i lijepa riječ prije riješiti probleme i nesporazume.
KLIMA
Zbog različite klime, okoliša i navika, moguća je pojava različitih insekata i manjih životinja i gmazova u hotelu ili u drugim objektima. Ukoliko se to dogodi, obavijestite hotelsko osoblje. Preporučujemo da nabavite sredstvo protiv insekata i električni adapter za utičnicu protiv komaraca.
POMOĆ U ZRAČNOJ LUCI PRIJE POLASKA
U završnoj obavijesti ćete dobiti točan datum i sat sastanka sudionika ljetovanja/putovanja koji će biti predviđen za sve odmorišne destinacije u zračnoj luci JP Ljubljana. Dočekati će vas naš predstavnik koji će vam podijeliti putne dokumente te vas usmjeriti na prijavu za let. Isto tako će vam biti na raspolaganju za dodatne informacije.
ZRAKOPLOVNI PRIJEVOZI
Svi zrakoplovni prijevozi isključivo su u nadležnosti zrakoplovnih prijevoznika i na njih agencija nema utjecaja. Pravo zračnog prijevoznika je promjena dana, vremena leta, tipa zrakoplova ili promjena zamjenskih letova zbog tehničkih ili organizacijskih razloga. Zbog tih i organizacijskih razloga dajemo si za pravo izmjenu vremena letenja, tipa zrakoplova, linije leta (npr. dodatna međuslijetanja, promjene zračnih luka …). Moguće je i da je let na destinaciju navečer, povratak ujutro. Prvi i zadnji dan odmora uvijek su namijenjeni putovanju (zračni prijevoz, transfer). Promjene letova mogu se također pojaviti u trenutku izdavanja kataloga, tako da su dani i vremena letova informativni i određeni nekoliko mjeseci unaprijed prije vašeg polaska. Stoga su podaci navedeni u katalogu samo informativne prirode i nisu obvezujući. Dobit ćete točan raspored leta i konačne informacije nekoliko dana prije polaska. Kašnjenja letova također nisu odgovornost agencije. Odgoda zračnih prijevoznika može se pojaviti iz raznih razloga: hitni radovi na održavanju, štrajkovi, loši vremenski uvjeti i opterećenja zračnog prostora. Nažalost, ne prihvaćamo odgovornost za dodatne troškove ili neiskorištene usluge i druge štete uzrokovane odgodom prijevoznika zrakoplova. Imajte na umu da sigurnost putnika ima prednost pred točnošću polijetanja. Dolazak u zračnu luku je kod posebnih charter letova određen 2 h prije polijetanja zrakoplova. Kod charter letova moguće je i prijevremeno polijetanje te je isto tako potrebno pravovremeno preuzeti putne isprave. U slučaju da u zračnu luku niste stigli u preporučeno vrijeme, agencija ne preuzima troškove za propušteni let i sve što je posljedično vezano na to. Avio karte putnici dobiju za polazak i povratak obično na aerodromu od strane našeg predstavnika, zajedno sa svim putnim ispravama. Za putnike koji su kupili samo avio karte, vrijedi upozorenje da još jednom najmanje 24 sata prije leta još jednom provjere točno vrijeme leta u agenciji gdje je bila rezervacija, odnosno kod predstavnika na destinaciji. Pri kupnji zrakoplovnih karata, transfer od / do zračne luke nije uključen u cijenu. Prtljaga mora biti prikladna za prijevoz zrakoplovom i pravilno zatvorena. Obratite pažnju na dozvoljenu težinu prtljage, koji se spominje u završnoj obavijesti prije polaska i propise o ručnoj prtljazi. Također je potrebno tijekom rezervacije upozorio na posebnu prtljagu (surf, bicikli, golf ili ronilačka oprema…), te ju dodatno nadoplatiti. Također je potrebno dobiti odgovarajuću dozvolu za prijevoz životinja. Prijevoz prtljage nije odgovornost agencije, niti za oštećenu, niti za izgubljenu prtljagu. Kada se takvi slučajevi dogode, odmah se obratite odgovarajućoj službi u zračnoj luci, obično odjelu „Lost and Found”, gdje ćete dobiti odgovarajući zapisnik i referentni broj. Zrakoplovni prijevoznici neće uzeti u obzir kasnije reklamacije
DOLAZAK U ZRAČNU LUKU U DESTINACIJU ODMORA
Nakon slijetanja u zračnoj luci, svi putnici prolaze kroz carinske prostore. Tamo gdje je to potrebno (npr. Egipat, Tunis), dobit ćete pristupne obrasce (također na engleskom jeziku), gdje ćete ispisati podatke iz vaše putovnice. Naš predstavnik nema pristup ovom području zbog carinskih propisa te će vas pričekati zajedno sa predstavnicima lokalne turističke agencije na izlazu iz zračne luke.
PRIJEVOZ DO HOTELSKOG SMJEŠTAJA
Predstavnik naše agencije će vas dočekati u zračnoj luci i pratiti vas do željenog hotela. To vrijedi samo za programe koji su povezani s charter letovima i minimalnim brojem putnika. Za manje grupe (manje od 40 putnika), a osobito tamo gdje postoje letovi na redovnim linijama, na raspolaganju su lokalni predstavnici ili samo transferisti. Vrijeme prijevoza do hotela je približno definirano u opisima hotela ili je naznačena
udaljenost u kilometrima, ali želimo vas informirati da prijevoz do zračne luke neće trajati samo vrijeme potrebno za optimalno vrijeme prijevoza. U autobusu ili manjem kombi vouilu (ovisno o broju sudionika prijevoza), putnici će biti iz različitih hotela, stoga će definitivno transfer za hotele trajati nešto duže od navedenoga; unaprijed vas molimo za razumijevanje. Ukoliko želite individualnu uslugu i prijevoz, naravno da je moguće dogovoriti uz doplatu. Isto tako, gosti s većim komadima prtljage (surf, bicikli, oprema za golf ili ronjenje …) neće biti u mogućnosti prisustvovati grupnom prijevozu zbog nepropusnosti, tako da će se naplatiti poseban prijevoz. Budući da su obično na odredištu najmanje dva različita autobusa, predstavnik u jednom autobusu pripremit će samo pozdravni govor i informirati putnike o njegovom posjetu pojedinim hotelima. Zbog prometne situacije, pristup do određenih hotela ili ulaza u hotel nije uvijek moguć, stoga je s prtljagom potrebno prehodati jedan kraći dio puta. Vi ste sami odgovorni za svoju prtljagu i molimo vas da se uvjerite da je vaša prtljaga u prtljažniku autobusa prije ulaska u autobus.
PREDSTAVNIŠTVO
Prvog ili drugog dana Vašeg odmora, naš predstavnik će vas posjetiti prema unaprijed određenom rasporedu i pružiti Vam preciznije informacije o hotelu, smještaju, destinacijama, izletima. Također će biti dostupan za rješavanje bilo kakvih problema ili zbrke. Za hitne slučajeve imat ćete SOS broj predstavnika naših mobilnih telefona (koji je već naveden u obavijesti o putovanju koju ste primili prije odlaska na odredište). Službeni sati (sastanci s gostima hotela) i telefonski brojevi također se objavljuju na info bannerima i/ili mapama u svakom hotelu. Točno vrijeme povratnog leta i transfera do zračne luke također su označeni na info bannerima i/ili mapama. Ako nema obavijesti, molimo Vas da sami provjerite vrijeme transfera iz hotela s našim predstavnikom.
INFORMACIJSKI PANO I MAPA
Informativne ploče i/ili mape nalaze se u svakom hotelu u zajedničkim hotelskim prostorijama, najčešće kod recepcije. Na oglasnoj ploči ili mapi, u vrijeme posjeta našeg predstavnika, biti će naznačeno vrijeme polaska posljednjeg dana putovanja, a naći ćete i savjete za dodatno razgledavanje i izlete.
IZLETI
Kada je udobnost smještaja i šetnje po plažama dovoljna, pripremili smo za vas mnogo zanimljivih izleta i razgledavanja grada koji će Vaš odmor učiniti još ugodnijima i zanimljivijima. Ukoliko pojedini izlet ima dovoljan broj prijavljenih sudionika (najmanje 15), izlet će pratiti slovenski vodič, inače će za izvođenje biti zadužena lokalna agencija, koja je ujedno i odgovorni organizator i izvođač dodatnih razgledavanja i izleta. U ovom slučaju TA Palma ne djeluje kao organizator, niti kao posrednik, već samo kao informator. U ovom slučaju, podnositelj zahtjeva primjenjuje sve zahtjeve za pritužbu isključivo davatelju usluga na licu mjesta. Sudjelovanje na izletima isključivo je na vlastitu odgovornost i odgovornost putnika, nažalost, TA Palma ne preuzima odgovornost za bilo kakve ozljede ili nezgode koje bi mogle nastati kao posljedica tih aktivnosti. Za svaku destinaciju za odmor, opisano je barem nekoliko izleta, a cijelu ponudu ćete primiti prije polaska ili na licu mjesta od našeg predstavnika.
PUTOVNICE I DRUGE VRIJEDNOSTI
Po dolasku u smještajni objekt potrebno je pokazati Vaš putni dokument na recepciji hotela. Možete ga odmah uzeti natrag po unosu Vaših podatak ili nakon obrade podataka sljedećeg dana. Preporučujemo da zadržite osobne dokumente i druge vrijedne predmete u hotelskom sefu i uvijek s vama uzmite samo malu količinu novca. U slučaju krađe, potrebno je prijaviti policiji. Nažalost, Agencija i Hotelijer ne preuzimaju nikakvu odgovornost za ukradene predmete.
SEF
Hotel i agencija nisu odgovorni za novac ili dragocjene i vrijedne predmete koje ostavite u sobi pa ih trebate spremiti u sef koji vam je dostupan u većini hotela, u nekim slučajevima bez naknade ili uz dodatni trošak, ovisno o kategoriji objekta i zemlji gdje putujete. Korištenje sefa je potrebna riješiti na licu mjesta, rezervacije unaprijed nisu moguće.
SOBE
Osnovna cijena aranžmana uključuje smještaj u standardnoj dvokrevetnoj sobi 1/2, u slučaju posebnih želja i uz doplatu možete rezervirati standard sobu, apartman, obiteljsku sobe ili vilu – na zahtjev uz potvrdu koja ovisi o trenutnoj raspoloživosti. Standardne dvokrevetne sobe mogu biti izrađene prema zahtjevima kupaca uz dodatni krevet, na primjer smještaj 1/2 + 1 ili 1/2 + 2, uzimajući u obzir da pomoćni krevet ne zadovoljava standardne osnovne hotelske krevete – obično je to sklopivi krevet, kauč, sklopivi ležaj i da je kvaliteta smještaja za 3. i 4. osobu znatno niža. Svakako morate imati na umu da će prilikom rezervacije 1/2+1 i 1/2+2 soba biti znatno manje prostora u sobama te ćete biti ograničeni prilikom same kretnje u prostoriji.
Neki hotelijeri mogu dodati dodatni ležaj u slučaju rezervacije 1/2+2, dok druga djeca bez vlastitog kreveta mogu spavati zajedno sa svojim roditeljima. Takav smještaj već je vrednovan po paušalnoj cijeni. Ako želite bolji smještaj, provjerite hotele u kojima imate zasebnu kategoriju obiteljskih soba, koje također mogu ponuditi dodatne i neometane krevete, ali su prikladnije za više ljudi. Jednokrevetne sobe su u ograničenom broju u većini hotela, a veličina, oprema i lokacija nisu uvijek identične standardnoj sobi.
POSEBNE ŽELJE KLIJENATA
Prilikom rezervacije i koliko je to moguće, prihvaćamo i posebne želje klijenata, ali njihovo ispunjenje ovisi o raspoloživosti u hotelu na dan dolaska i nažalost ne možemo prihvatiti odgovornost (određena soba, pogled iz sobe, soba do sobe, kat, veličina soba, odvojeni kreveti itd.).
ZAŠTITA OKOLIŠA, ČIŠĆENJE, MIJENJANJE RUČNIKA
U svim turističkim naseljima postoji veliki broj gostiju, što posljedično utječe na okoliš. Vlasnici hotela vole upozoravati i davati savjete kako koristiti ekološki svjesne postupke kako bi zaštitili okoliš tijekom odmora. U većini hotela ručnici se mijenjaju samo kada je to potrebno. Ako želite promijeniti ručnike, postavite ih na pod kupaonice. Općenito, čišćenje i mijenjanje ručnika svakodnevno se odvija u hotelima 5 *, hotelima s četiri zvjezdice svaki drugi dan, 3* hotelima tri puta tjedno, a u hotelima i objektima 2* dva puta tjedno.
VODA IZ VODOVODA
Nemojte piti vodu iz lokalnih vodovodnih cijevi (pipe), koja je često jako klorirana. Kupite flaširana voda, naručite ga u barovima i restoranima ili na zahtjev u sobi. Voda u boci uvijek je uz nadoplatu.
ŠTO JE POTREBNO UZETI U OBZIR
Klima: zbog različitih klimatskih uvjeta, okoliša i navike, mogu se pojaviti različiti insekti i manje životinje i gmazovi u hotelima i drugim kompleksima. Ako primijetite to, molimo obavijestite hotelsko osoblje. Preporučamo da nabavite insekticidne i električne utičnice za komarce.
Tehnički standard: želimo vas upozoriti da u većini zemalja u kojima putujete nemate tehnički standard koji ste navikli kod kuće. Dakle, popravci mogu trajati znatno duže (popravak klima uređaja, kotlića itd.).
Opskrba vodom i strujom: zbog produljene suše ili groznice, postoji povremeni nedostatak vode ili prekinuta opskrba električnom energijom, na koje hotelijer i agencija nemaju nikakav utjecaj.
Održavanje i obnova: obzirom da neki hoteli rade tijekom cijele godine (posebno Egipat, Turska i Tunis), razni poslovi održavanja i obnove u tijeku su cijelo vrijeme. Nažalost, agencija nema nikakav utjecaj na to, u slučaju vrlo uznemirujućih radova, molimo Vas da o tome obavijestite našeg predstavnika, kako bi s našim partnerom mogli pronaći prikladno rješenje.
Buka: buka može biti uzrokovana i zračnim prometom (udaljenost hotela od zračne luke naznačena je u opisu), noćni život, koji se također događa u ljetnim odmaralištima noću, hotelskim dobavljačima, sakupljanje smeća, agregati i, na kraju, ali ne i najmanje važno, klima uređaji koji nisu uvijek najnoviji. Naravno, to mogu biti uznemirujući elementi, ali imajte na umu da putujete u turistička središta gdje je to uobičajena pojava i ne može se izbjeći.
Sportske aktivnosti, animacija i kulturni programi: ovise o blagdanu i nisu jednako intenzivne tijekom cijele godine. Tijekom visoke sezone može doći do vremena čekanja i tijekom niske sezone kako bi se ograničila njihova uporaba. Sve se to uzima u obzir pri kalkuliranju cijene. Sva animacija u hotelima (gdje ih imaju) odvija se na različitim svjetskim jezicima. Osoblje koristi jezik kojim govori većina gostiju. Za određene aktivnosti minimalni broj sudionika ovisi o pojedinačnoj aktivnosti.
Radno vrijeme pojedinih objekata: (npr. saune, zatvoreni bazen, fitness klub …) mogu biti ograničeni. Sportski rekviziti i igrališta nisu uvijek u skladu s našim standardima i mogu biti u lošijem stanju. Korištenje sportske opreme, sudjelovanje u raznim sportskim aktivnostima je na vlastitu odgovornost. Roditelji odgovaraju za djecu. Agencija i hotelijeri nisu odgovorni za bilo kakvu štetu nastalu tim aktivnostima.
Dječji klubovi: nažalost, ne mogu se usporediti s vrtićima, niti se dijete može uključiti u klub protiv svoje volje.
Cijena paket aranžmana ne uključuje: korištenje sportskih rekvizita, tj. sudjelovanje u aktivnostima na plaži ili okolici hotela. Lokalni dobavljači nude lokalne usluge. Oni se dodatno plaćaju na mjestu ljetovanja. Ne možemo jamčiti dostupnost ovih usluga tijekom Vašeg odmora.
Ograničenje hotelskih usluga i usluga: predsezoni i posezoni mogu postojati ograničenja u hotelskim uslugama (klimatizacija, animacija, sportska ponuda) i nisu u punom opsegu. Te su okolnosti već uzete u obzir u određivanju cijena.
Prehrana: većina hotela prilagođena je međunarodnim ukusima, ali u kuhinji se koriste sve vrste začina, umaka i pribora koji mijenjaju poznati okus određene hrane. U nekim hotelima, više kategorije također imaju određene vrste dijetetskih i drugih posebnih dijeta, ali nažalost, ne možemo unaprijed jamčiti da izbor može zadovoljiti sve posebne potrebe. U slučaju posebne prehrane, preporuča se ponijeti hitna i nezamjenjiva jela sa sobom na put (kruh bez glutena, rižine vafle, pahuljice …). Također imajte na umu da je tijelu potrebno nekoliko dana da se privikne na drugačiju klimu i prehranu. Različite okolnosti, uživanje ledeno hladnih napitaka može dovesti do problema s želucem i bolesti koje nisu povezane s lošom higijenom ili kvalitetom hrane. Uvijek pijte samo flaširanu vodu. Također vas upozoravamo da u restoranima ili barovima može doći do velikih gužvi u određeno vrijeme, što se, nažalost, ne može izbjeći. Ponekad hotelska kuća pomaže u organizaciji obroka u različito vrijeme ili u slučaju dobrih vremenskih uvjeta uz dodatno sjedenje na otvorenom. U nekim hotelima, gdje jela nude u obliku buffet (samoposluživanje), jela ponekad mogu imati i nešto nižu temperaturu.
Kontinentalni doručak: skroman doručak od maslaca, džemova, kave, čaja i kruha. Uglavnom se poslužuju, ali u manjim grčkim hotelima ih donosite na svoj stol na pladnjeve kao što želite.
Buffet kontinentalni doručak: obogaćen kontinentalni doručak, dodatno, ovisno o kontinentalnom doručku, može se dodati (može biti različit u danima), salama, sir, voćni sirup; ponekad se dodaju jogurt, kuhana jaja, med.
Buffet doručak: obično se sastoji od džemova, maslaca, čaja, kave, mlijeka, salama, sira, voćni sirup, jaja, jogurt, ponekad i voće ili kompoti. Ovisno o kategoriji i kvaliteti hotela, naravno da postoje i drugi dodaci.
Večera: osim ako nije drugačije navedeno u katalogu i opisu, poslužuje se večera; obično su dostupni jedan ili ponekad čak dva jelovnika, koji se sastoje od predjela, glavnih jela i slastica /voća; većinu dana gosti odabiru večeru; takva večera može biti u hotelskom restoranu ili u obližnjoj konobi, jer manji hoteli nemaju vlastitu kuhinju.
Buffet večera: izbor najmanje dva predjela, dva glavna jela i dva deserta ili voća. Glavno jelo, a ponekad i tjesteninu serviraju kuhari ili konobari, ali nešto imate mogućnost i sami izabrati.
Buffet večera: je kvantitativno neograničena, biramo između raznih opcija, i predjela, glavna jela, kao i pića.
Usluge All inclusive ili all inclusive usluge: informativni raspon usluga naveden je u opisu pojedinih hotela, a točan popis usluga, uključujući raspored hotelskih usluga, pruža se po dolasku u hotel. Usluge se razlikuju od zemlje do zemlje, kategorije hotela i na kraju, ali ne manje važno, od iznosa uplaćenog depozita. Hoteli iste kategorije mogu također imati različite ponude i kvalitetu usluga; najveći pokazatelj u odabiru ovoga je naravno cijena aranžmana. Također, u hotelima s ponudom koja je uključena, moguće je koristiti usluge koje nisu uključene u cijenu i trebaju biti plaćene na licu mjesta (a-la-carte ili restoran na zahtjev, barovi u diskotekama ovisno o satu, određeni programom usluge), wellness usluge, razne sportske aktivnosti, …). Sve uključene usluge poslužuju se u plastičnim posudama (posebno obrađene plastike, koje se također mogu prati), sva flaširana pića, svježe iscijeđeni sokovi i uvezena alkoholna pića uz nadoplatu.
Pića i grickalice u mini barovima/hladnjacima: sve usluge uključene su u program usluga. Ljubazno vas molimo da se pridržavate hotelskih pravila te također sami bilježite potrošnju mini bara, a račun se namiruje posljednjeg dana prije polaska. Kuhinjske niše namještene su u svim zgradama (studiji, apartmani i sobe s kuhinjskim nišama) vrlo skromno, pogodna za pripremu manjih obroka.
U većini slučajeva, kupaonice su opremljene samo sa osnovnom opremom, a neke imaju tuš zavjese za tuširanje ili podnice protiv klizanja; ponekad, umjesto kade ili tuša, nalazi se samo zidani prostor s odvodom ili samo odvod (ponekad u Egiptu, Tunisu, Grčkoj), pa kad se koristi tuš, kupaonica postaje potpuno mokra. Pazite da se ne poskliznete.
Klima uređaji: u većini slučajeva, ako nije drugačije navedeno, sobe su opremljene klima-uređajima koji su centralno vođeni od strane hotelske kuće i obično rade samo nekoliko sati dnevno u visokoj sezoni. U slučaju nestanka struje, normalan rad je poremećen jer žele pomoći s agregatima koji ne jamče rad klima uređaja. Noviji hoteli imaju poboljšani sustav ugradnje klima uređaja pomoću tipki, ali važno je da sva vrata i prozori budu zatvoreni, inače klima neće raditi. Kada se soba uzima u većini slučajeva, klima ne radi, potrebno ih je prvo provjetriti i ohladiti. Naravno, rad klima uređaja je uglavnom povezan s bukom, a uređaji nisu svugdje najnoviji.
TV prijemnici: kvaliteta prijema ovisi o mjestu položaju hotela i smještaja sobe. Izbor programa također je često ograničen na nekoliko lokalnih postaja; izbor se razlikuje od hotela do hotela.
Pravila oblačenja: osobito u hotelima više kategorije (većina hotela 4 * i 5 *); u restoranima i društvenim prostorima za muškarce preporučujemo duge hlače i primjerenu odjeću za žene.
Fotografijama u katalogu i informacijama na web stranicama: posvećujemo posebnu pažnju. Željeli bi vas upozoriti da su sve fotografije simbolične, a prikaz (kao što su sobe) ne znači da ćete biti smješteni u istoj sobi kao što vidite u katalogu. Osnovna cijena uključuje standardne sobe ili sobe kategorije koje su definirane u cjeniku. U vremenu od objavljivanja kataloga do trenutka vašeg odmora, može doći do renoviranja nadogradnje, zbog čega fotografije u katalogu ne odgovaraju trenutnoj situaciji. Također, agencija nije odgovorna za informacije koje se nalaze na web stranicama pojedinačnih hotela i koje su lokalnog karaktera.
Suncobrani i ležaljke: u velikoj većini slučajeva u Egiptu, Tunisu i Turskoj, suncobrani i ležaljke pored bazena su besplatni, u većini slučajeva i na hotelskim plažama (svaki opis hotela sadrži informacije što je uključeno). U Grčkoj i Sjevernom Cipru, suncobrani
i ležaljke su gotovo uvijek na raspolaganju, dok su u hotelskim bazenima s rijetkim iznimkama bez dodatnih troškova, ali svugdje je ograničeno. Međutim, treba napomenuti da broj suncobrana i ležaljki nije isti kao i kapacitet kreveta u hotelu. Pogotovo u visokoj sezoni kada nisu uvijek dovoljni.
Ručnici za kupanje: u nekim hotelima dobit ćete posebnu karticu za preuzimanje ručnika prilikom prijave. Molimo Vas da ne izgubite karticu jer je potrebno platiti gubitak kartice.
Udaljenost od plaže i drugih sadržaja: podaci u katalogu su informativni i predstavljaju samo približno procjenu udaljenosti od plaže ili udaljenost od mora, šetnje ili vožnje mogu biti dulje. Također se može dogoditi da je u istom hotelskom kompleksu udaljenost različita; u slučaju hotela na plaži, superior sobe su najbliže plaži, a u slučaju udaljenih hotela najbliže su glavnoj zgradi, bazenu, restoranima itd. Treba napomenuti da sobe ponekad mogu biti daleko od plaže, recepcije, restorana itd. zbog veličine određenih hotelskih naselja.
Bazeni: u vodu u bazenima iz higijenskih razloga dodaje se klor. Preporučamo da se gosti s osjetljivom kožom savjetuju sa svojim liječnikom prije korištenja bazena. Voda se u bazenima redovito mijenja, ali je kvaliteta vode u svakom slučaju lošija prilikom
masovnog korištenja. U vrijeme promjene vode i čišćenja bazena, bazen se ne može koristiti. Vrijeme korištenja bazena možete dobiti je na recepciji hotela. Korištenje bazena dopušteno je prema pravilima i na vlastitu odgovornost. Djeca uvijek mogu biti u bazenu samo uz pratnju odrasle osobe, kontrole roditelja. Određeni hoteli nude grijane bazene (svaki opis hotela posebno je označen). O tome da li je u bazenima grijana voda i kolika je temperatura je ono što hotelski vlasnici sami odlučuju.
Napojnice: su skoro svugdje nepisano pravilo te ćete time usrećiti osoblje. Ako ste zadovoljni uslugom, obično ćete dodati 5 do 10% iznosa koji se naplaćuje; to vrijedi za restorane, pubove, vozače autobusa, lokalne vodiče itd. Posebice se očekuju napojnice u arapskom svijetu, jer su oni često jedini konkretniji izvor prihoda.
ISKLJUČENJE ODGOVORNOSTI ORGANIZATORA
Palma Travel d.o.o. zadržava pravo izmjene dana, sata i smjera polaska, bez obveze naknade štete Putniku, ukoliko je do takve promjene programa došlo iz opravdanih razloga, na koje Palma Travel d.o.o. nije mogao utjecati niti predvidjeti. Palma Travel d.o.o. zadržava pravo smještaja Putnika u objekt različito imenovan od objekta u programu ili ponudi, iste ili više kategorije na vlastiti trošak, zbog promjena na samom odredištu izvan njegove krivnje ( npr. prebukiranost hotela ), bez obveze naknade štete putniku. Palma Travel d.o.o. isključuje svaku odgovornost u slučaju promjena i neizvršenja usluga prouzročenih nastupom izvanrednih okolnosti koje se nisu mogle predvidjeti, izbjeći ili otkloniti. Palma Travel d.o.o. ne preuzima odgovornost zbog štete nastale izmjenom programa uslijed izmjene vremena polaska i dolaska prijevoznih sredstava i kašnjenja zbog odlaganja odlaska. Palma Travel d.o.o. ne isplaćuje nikakve odštete ili naknade za usluge koje nisu bile iskorištene krivnjom Putnika. Ako je Ugovaratelj sklopio Ugovor kao «Last minute» ( putovanje u posljednjem trenutku) ili po «Fortuna sistemu» ( uplate za hotel niže kategorije, a koristi se hotel više kategorije ukoliko ima mjesta), tada Putnik prihvaća sve rizike takvog putovanja. Takva putovanja sadrže u sebi neizvjesne činjenice na koje organizator putovanja ne može utjecati, a putnik je prvenstveno zbog povoljnije cijene prihvatio putovanje, pa zbog toga nema pravo prigovora prema Palma Travel d.o.o.
DODATNI TROŠKOVI
U nekim odredištima u većini hotela, dodatni napici (uključujući polupansionska pića) ne moraju se odmah podmiriti. Možete potpisati račun, dodati broj svoje sobe i vaše ime velikim slovima. Iznos ukupnog iznosa možete podmiriti na kraju vašeg odmora. Način plaćanja: gotovina (EUR, USD, EGP, TND, TRY). Ne prihvaćaju putne čekove ili kreditne kartice u svim hotelima. Osim toga, naplatit će vam se i porez. Više informacija saznajte na recepciji u hotelu.
PROMJENE REZERVACIJA I PRODUŽENJE BORAVKA
U tom slučaju, molimo Vas da se obratite našem predstavniku sa Vašim željama, mi ćemo pokušati zadovoljiti Vaše želje, naravno, dokle god će to omogućiti raspoloživa mjesta u zrakoplovu i smještajni kapaciteti. Naravno, treba uzeti u obzir mogućnost pojave dodatnih troškova (troškovi transfera, troškovi otkazivanja u izvorno rezerviranom objektu, nadoplate za drugi hotel, cijenu izmjena itd.). Dodatni troškovi moraju biti podmireni kod predstavnika na licu mjesta prije promjene ili preseljenja u drugi objekt. Ako želite otkazati svoj boravak prijevremeno ili ako želite otkazati ostatak odmora, nećete moći vratiti neiskorištene usluge.
PUTNI DOKUMENTI I VIZE
Putnik koji se prijavljuje za putovanje u inozemstvo, mora imati važeći putni list ili drugu važeću odgovarajuću ispravu s kojim može ući u pojedinu zemlju. U slučaju da pojedine države uvjetuju ulazak u državu određenom vremenskom ispravnošću putne isprave prije isteka valjanosti na dan ulaska, putnik je o tim odredbama dužan sam voditi računa. Ta Palma za moguće neugodnosti ili prisilni prekid putovanja putnika ne odgovara. Putnik je dužan prije putovanja, odnosno do roka, koji je naveden u programu, ishoditi vize za države u koje putuje i cijepiti se ukoliko države u koje putuje to zahtijevaju. Ukoliko putnik te obveze ne ispuni, TA Palma postupa po odredbama o putnikovom otkazu putovanja.
U slučaju da je Ta Palma zadužena za pribavljanje vize putniku, Ta Palma ne jamči uspješnost dobivanja iste. Ta Palma putniku neće vratiti troškove pribavljanja vize. Ta Palma ne jamči za točnost informacija dobivenih od nadležnih veleposlanstava. U slučaju odbijanja ulaska u državu ili drugih ograničenja, sve troškove snosi sam putnik. Posredovanje Ta Palme pri dobivanju vize nije uračunato u cijenu putovanja, nego se plaća posebno. Ako putnik Ta Palmi nije dostavio potrebne isprave za izdavanje vize u roku određenom u programu ili ponudi, smatra se da će se sam pobrinuti za pribavljanje vize. Kada dijete do 15 god starosti putuje u inozemstvo ili iz inozemstva bez pratnje zakonskog zastupnika, treba pored putovnice imati i dozvolu zakonskog zastupnika. Obrazac dozvole je propisanog oblika, koji se dobije na upravnoj jedinici, koja ga i potvrdi, isto tako ga može potvrditi i tijelo Republike Hrvatske u inozemstvu, koji ima ovlasti za obavljanje konzularnih poslova.
Zbog zahtjeva međunarodnog putničkog prometa (zrakoplovni, brodski, autobusni…) putnik je prilikom prijave dužan dati sve potrebne podatke o svim suputnicima putovanja ili ljetovanja koje prijavljuje. Podaci moraju u cijelosti biti usklađeni s podacima u službenim ispravama koje su putnici na putovanju dužni, u skladu s propisima prelaska državne granice i odgovarajućim stranim zakonskim odredbama, imati sa sobom. U slučaju da pogrešni podaci prouzrokuju kašnjenje, dodatne troškove ili prekid putovanja, za sve nastale troškove ostalim putnicima odgovara sam putnik. Putnik je dužan poštovati kućni red u ugostiteljskim ili hotelskim objektima te dobronamjerno surađivati s predstavnikom organizatora i izvođačem usluge. Ako putnik ne poštuje svoje obveze, odgovara organizatoru za prouzročenu štetu. Organizator ne snosi nikakvu odgovornost za štetu koju bi putnik mogao pretrpjeti u takvom slučaju. Tijekom putovanja putnik je dužan ponašati se na način koji ne ugrožava živote ili zdravlje svojih suputnika i ne ugrožava sam tijek putovanja. U slučaju da se putnik ponaša suprotno ovoj odredbi, predstavnik organizatora ima ga pravo isključiti iz daljnjeg putovanja bez povrata bilo kakvih troškova osim uplata koje se plaćaju na licu mjesta.
POGREŠKE U KATALOGU I CJENIKU
Zaista se trudimo kako bi ih bilo što manje i da bi sve cijene, informacije i opisi bili pravilni. Zbog velikog opsega informacija mogu nastati pogreške za što se iskreno ispričavamo. Kada se pogreška otkrije, o tome obavijestimo sva naša prodajna mjesta i pravilne podatke ponovno objavimo na našoj web stranici, koja je vidno aktualna i opremljena sa svim novim informacijama. Ljubazno Vas molimo, da sve podatke provjeravate na www.palma-travel.hr, a ukoliko Vam web stranica nije dostupna s veseljem ćemo program posredovati na vašu kućnu adresu ili preko elektronske pošte. Kada je pogreška ispravljena na web stranici, s time prestaje važiti informacija u katalogu.